Ilmaiset kuljettajakoulutukset

Kuljettajakoulutus on kaikille osallistujille maksuton ja kestää kaksi päivää. Koulutuksen ajankohta sovitaan yhdessä kuljettajan kanssa välittömästi kun Traficom on myöntänyt ammattiajoluvan. Ensimmäinen päivä on teoriaopetusta ja toinen päivä käytännönopetusta taksin ratissa. Jos sinulla ei vielä ole taksinkuljettajan ammattiajolupaa, kannattaa mahdollisimman nopeasti varata itsellesi aika lääkärintarkastukseen ja ammattiajoluvan teoriakokeeseen Ajovarman konttorille. Voit halutessasi lainata Taksikoululta Taksiliiton teettämän Avaimet ammattilaisuuteen- perusoppaan taksinkuljettajille.

Valmistuttuasi taksinkuljettajaksi saat meiltä työvaatteet, ajopäiväkirjan, kolikkorengin, kuljettajatunnukset sekä kaiken muun taksinkuljettajan työssä tarvittavan välineistön. Taksikoulun koulutuksesta saat hyvät valmiudet ammattiin ja luotettavan turvaverkoston ympärillesi joka auttaa sinua kuljettajaurasi alkuvaiheessa aina kun sitä tarvitset. Meillä uusien kuljettajien ei tarvitse itse maksaa mitään kustannuksia, koulutus on ilmainen ja ajoluvan hankkimisesta koituvat kulut maksamme takaisin työllistymisesi alkuvaiheessa.

Kouluttajillamme on kokemusta erilaisista taksialan koulutuksista jo yli kymmenen vuoden ajalta.

Tervetuloa Taksikouluun!